dimecres, 23 de desembre del 2015

FEM UN ROBOT PER A L'ENTRADA DE LA CLASSE

Per començar el nostre teixit d'aula aquest curs vam escollir el nom de la classe. Un cop decidit que seria Robots, ens vam posar a buscar informació sobre ells. Vam veure pell.licules, fotos, llibres, vam portar robots que funcionaven amb piles.... Quan vam saber suficient vam pensar que fóra una bona idea fer-ne un per a la porta d'entrada. Primer vam dir que volien fer un dibuix retallat però quan un nen va portar un que havia fet amb el papa el cap de setmana en volum, tothom va voler que fos com aquell (en volum, brillant i molt gran). 

Cadascú va dibuixar el seu i el vam exposar a la rotllana.  Tothom opinava que li semblaven els dissenys; alguns tenien coses en comú, d'altres no...


Vam consesuar que tingués forma de persona, amb el cap quadrat, una antena, dues cames i peus, una mà com la nostra i un ganxo per agafar coses...

Mica en mica vam començar a portar el material i va arribar el moment de pintar...








Cada dia em sorprenien amb coses noves que portaven de casa per pròpia iniciativa. Una canya de beure el suc, jo tinc uns ulls que es belluguen...

Van voler que el robot tingués una expressió alegre i que ensenyés les dents...


He portat uns taps per fer els botons de mentida; jo tinc uns potets petits de café...

i com farem  el ganxo? vaig preguntar jo preocupada... Posem una pinça que aguanta la roba em va respondre una nena... i a l'endemà en teniem per triar de diferents mides i colors. Van escollir les grans, és clar.



Un cop enganxat amb silicona, va quedar molt bonic. Se senten tan orgullosos que vigilen que els nens de les altres classes no el facin malbé perquè han treballat molt per acabar-lo i valoren la feina feta.

Els agrada tant que la postal de Nadal ha sigut una foto individual posant al costat del nostre robot en la posició que han volgut: Uns l'han agafat de la mà, altres li apreten un botó, algú li ha ficat el dit a l'ull...

Aquí el teniu: 
A que és xulo??


Primer trimestre. Aula de 4 anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada