dimarts, 31 de març del 2015

LA CAIXA DELS RÈPTILS

El nostre teixit d'aula ens ha portat a investigar si es pot tenir una serp a casa. La resposta que hem trobat amb ajut de les famílies és que si però en un terrari. Així que després de veure fotos i un petit tutorial a la PDI que explicava com fer una terrari cassolà, ens vam fer el nostre. 
Els nens van aportar pedretes, pals, fulles i fins i tot una petita serp. Jo vaig trobar a l'aula de ciències una petita caixa transparent i sorra.
Aquí teniu un dels dibuixos que vam fer


Però no és això el que us volia ensenyar. Engrescats com estaven, continuaven portant serps, cocodrils i llangardaixos i vaig pensar que seria una bona idea muntar un petit espai on puguessin jugar.
Vaig arreplegar una taula del vestíbul i una caixa vella de plàstic que algú estava a punt de llençar. La vaig omplir de sorra, faig afegir unes closques de coco, trossets d'escorça, pedres i pals que els nens també han anat portant després de mica en mica, i aquí teniu el nostre terrari de mida gran.


M'hagués agradat posar terra però en aquell moment vaig trobar una caixa plena de sorra i vaig pensar que ja m'anava bé...


L'èxit ha sigut brutal. Cada dia hi van i fins i tot mouen la taula per posar-se per darrera i així ser més.


 Els agrada inventar-se històries amb els animals


i alhora gaudeixen del contacte amb la sorra. Això si, cada tarda em toca escombrar el terra...

Mes de febrer. Aula de 3 anys

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada