diumenge, 22 de març del 2015

FEM UN IGLÚ

Quan els nens van dir que volien fer un iglú, van decidir que havia de ser molt gran perquè puguessin entrar a jugar. El primer que vaig fer es buscar un cartró i amb un llapis i un cordill vaig fer un compàs per dibuixar el cercle i com que volien un túnel d'entrada com el que havien vist a l'ordinador també el vam afegir.


Pensant com fariem els maons vaig pensar que el tetrabriks serien una bona solució ja que tothom en té a casa. Així que amb una nota a les famílies vam poder començar a pujar fileres, enganxant els maons amb la pistola de silicona.


Amb molta paciència i en petits grups, vam pujar filera rera filera i vam anar veient com el nostre iglú prenia forma...


Vam fer una altra nota a les famílies per explicar com anava l'obra i perquè continuessin portant tetrabriks.


Un moment crític va ser quan vam haver de tancar el sostre perquè els tetrabriks no s'aguantaven. Ho vam solucionar posant un cartró i el vam cobrir fent cada vegada la volta més petita. El túnel també el vam cobrir igual.


No vam poder esperar més per entrar amb les llanternes perquè havíem descobert que els iglús no tenen llum.


Finalment, perquè semblés més real el vam pintar de color blanc com la neu...


Val a dir que no ho hauríem aconseguit sense l'ajut de la TEI que agafava els nens en grupets mentre la resta feia una altra cosa.
Estàvem tan contents que vam fer una petita festa d'inauguració i a les famílies  també els va encantar el resultat.

Mes de maig. Aula de 3 anys.

2 comentaris:

  1. Hola Dolores! Benvinguda al món dels blogs!!! De momento les entrares k he vista m'han agradar molt!!! Felicitats! Una abraçada, Eva

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Eva!!!
    De fet fa set anys que tinc un bloc de coleccionisme de nines però fins ara no m'havia decidit a fer un sobre la tasca a l'escola.

    ResponElimina